Superial

+

Superial
  • Kategóriák
    • iPhone kiegészítők 192
    • Android kiegészítők 19
    • iPad kiegészítők 30
    • Mac kiegészítők 38
    • Fej- és Fülhallgatók 1
    • Okos Kiegészítők 12
    • Egészség és fitnesz kiegészítők 8
    • Tisztító és ápolószerek 3
  • Blog
  • Rólunk

Információk

Fizetési módok és folyamat

Milyen módokon fizethetek, amikor a Superial-nál vásárolok?

Házhozszállítás esetén:

a rendeléskor bankkártyával tudsz fizetni, a rendelés átvételekor a futárnál pedig készpénzzel és bankkártyával is.

Csomagautomatás szállítás esetén:

a rendeléskor bankkártyával tudsz fizetni, a rendelés átvételekor a csomagautomatánál pedig szintén bankkártyát tudsz használni.

Csomagpontra történo szállítás esetén:

a rendeléskor bankkártyával tudsz fizetni, a rendelés átvételekor a csomagponton pedig az ott támogatott fizetési módokon. A legöbb csomagpont támogatja mind a bankkártyás, mind a készpénzes fizetést, de ezt nem tudjuk garantálni!


Oké, fizettem, de mi történik, ha nem tudom átvenni a rendelésem?

Bankkártyás fizetés esetén:

semmi gond, amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem tudod átvenni a rendelésed, látni fogjuk a rendszerben, és visszatéritjük a kártyádra a kifizetett összeget.

Készpénzes fizetés esetén:

mivel nem tudtad átvenni a rendelésed, igy fizetned sem kell érte. :)


Átvettem a terméket, de meggondoltam magam és visszaküldtem. Hogyan és mikor kapom vissza a pénzem?

Bankkártyás fizetés esetén:

semmi gond, a terméket a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, máris visszatérítiük a fizetett összeget a kártvádra.

Készpénzes fizetés esetén:

amennyiben készpénzzel fizettél a termékért, a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, felvesszük veled a kapcsolatot a rendeléskor megadott email cimen, és elkérjük a bankszámlaszámodat, amire vissza tudjuk utalni a rendelés összegét.

 

FONTOS! A neveden és a bankszámlaszámodon kívül semmilyen információt nem kérünk töled. Soha ne add ki emailben a kártyaadataidat, a kártyád biztonsági kódját, vagy a netbank belépésed!

Szállítás és visszaküldés

Hmm, rendelnékén, de hogyan kapom meg a rendelésemet?

mi a Superialnál nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy a lehetó legrugalmasabban tudjuk kiszolgálni az igényeidet, és a számodra legmegfelelöblo szállítási módot tudd választani.

Házhozszállítás:

a lehetó legkényelmesebb út, ha tudod, hogy mikor vagy otthon vagy a munkahelyeden. A legtöbb esetben igyekszünk már másnap kiszállitani a rendelésed. Amennyiben 14 óráig leadod a rendelésedet, szinte biztosan a következö munkanapon megérkezik hozzad a futár, a 14 óra utáni rendeléseket pedig 2 munkanapon belül szállítjuk. A fizetési opciókat lásd fentebb a „Fizetési módok és folyamat" részben.

Csomagautomatába szállítás:

ha nem tudod hogy, pontosan mikor is leszel otthon, vagy fontos számodra a lehetó legnagyobb rugalmasság, számos csomagautomatába is szállítunk. A megrendelés soran térképen kivalaszthatod a need legmegfelelobb helyszint, és akkor veszed at a csomagot, amikor csak szeretnéd.

Az egyes szállitási módokhoz tartozó fizetési opciókat lásd fenteblo a „Fizetési módok és folyamat" részben.


Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem állapotát?

Minden fontosabb eseményról email értesitot küldünk neked, illetve ha átadtuk a csomagodat a futárszolgálatnak, ök is fognak küldeni egy követési linket, ahol mindig naprakész információkat találsz.

A futárszolgálatok általában már a csomag regisztrációjakor is küldenek egy email értesítot, de valós státuszt sak akkor fogs látni, amikor már át is vették tölünk a csomagot. Szóval ha ilyennel találkozol, nem kell megijedned, minden rendben van.


Na jó, de mi történik, ha nem tetszik, és visszaküldeném?

természetesen számunkra a legfontosabb, hogy elégedett legyél az általad rendelt termékkel. Ha nem tetszik, vagy nem lett jó, egyszerűen visszaküldheted 14 napon belül nekünk, és visszatérítjük a vételárat.

Ha Házhozszállításal rendelted:

juttasd el bármilyen futár vagy csomagszolgálattal a következő címre:
Superial Kft.
1117 Budapest
Budafoki út 111., 16. ép.

Ha csomagautomatába rendelted:

a csomagot legtöbb esetben egyszerűen vissza tudod küldeni az eredetileg megkapott csomagautomata kóddal, vagy juttasd el bármilyen futár vagy csomagszolgálattal a következő címre: Superial Kft.
1117 Budapest
Budafoki út 111., 16. ép.

Egyszerűen fel tudod adni a csomagot a Foxpost segítségével, akkor is, ha nem oda rendelted. Ehhez itt találsz egy részletes leírást: Foxpost csomag visszaküldés menete


Ki fogja fizetni a visszaküldést?

igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni a termékek visszavételét, azonban a visszaküldés költségét sajnos nem tudjuk átvállalni, ez minden esetben téged terhel.

Szeretnénk, hogy a számodra leginkább tetsző módon tudd a terméket visszaküldeni, így a szállítási módot nem határozzuk meg, de ha lehetőséged van rá, kérünk, hogy olyan futárszolgálatot válassz, aki biztosítja a csomag követését.


Személyesen is visszavihetem a terméket a visszaküldési címre?

Sajnos nem, a visszaküldési címen nincs szakértő superial-os kolléga, aki helyben tud segíteni, így csak futárszolgálattal tudjuk fogadni az árut.

Ha bármilyen kérdésed, esetleg problémád van, amire itt nem találsz választ, kérünk, hogy írj egy emailt a hello@superial.eu címre, és igyekszünk mihamarabb válaszolni.


Nem tetszett, visszaküldtem, mikor kapom vissza a pénzem?

az összes informácót megtalálod fentebb a „Fizetési módok és folyamat” - „Átvettem a terméket, de meggondoltam magam...” részekben, de inkább bemásoljuk neked ide, hisz senki sem szeret össze-vissza görgetni:

Bankkártyás fizetés esetén:

semmi gond, a terméket a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, máris visszatérítiük a fizetett összeget a kártvádra.

Készpénzes fizetés esetén:

amennyiben készpénzzel fizettél a termékért, a beérkezést követöen átvizsgáljuk, megnézzük, hogy nincsenek-e raja olyan sérülések, ami miatt problémás lehet a visszavétel, ezután, ha a termék tökéletes állapotú, felvesszük veled a kapcsolatot a rendeléskor megadott email cimen, és elkérjük a bankszámlaszámodat, amire vissza tudjuk utalni a rendelés összegét.

 

FONTOS! A neveden és a bankszámlaszámodon kívül semmilyen információt nem kérünk töled. Soha ne add ki emailben a kártyaadataidat, a kártyád biztonsági kódját, vagy a netbank belépésed!


Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Superial Kft.
  • 1117 Budapest, Budafoki út 111. / 16. épület
  • hello@superial.eu
  • facebook

stripe_com
  • iPhone kiegészítők 192
  • Android kiegészítők 19
  • iPad kiegészítők 30
  • Mac kiegészítők 38
  • Fej- és Fülhallgatók 1
  • Okos Kiegészítők 12
  • Egészség és fitnesz kiegészítők 8
  • Tisztító és ápolószerek 3
  • Blog
  • Rólunk
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.